Top

Bestelprocedure voor Dropshippers

Een dropship bestelling plaatsen bij Facemasks gaat als volgt: 


1. Log in met het e-mailadres en wachtwoord waarmee je bij ons geregistreerd staat (*klik hier om een account aan te vragen als je dit nog niet gedaan hebt). Vervolgens kies je in het reguliere Facemasks assortiment één of meerdere producten die je wilt bestellen. De artikelnummers van de producten staan onderaan de productpagina.

2. Klik op het product van je keuze en voeg deze toe aan de winkelwagen door op de knop "In winkelwagen" te klikken. Als je meerdere producten wilt bestellen, kun je teruggaan naar het assortiment om opnieuw je keuze te maken. 

3. Als de winkelwagen gevuld is, klik je links in de kolom of rechtsboven op de knop "Naar winkelwagen". Je komt nu op een overzichtspagina terecht met daarin de door jou geselecteerde producten. Hier kunt u nog laatste wijzigingen aanbrengen, zoals het eventueel verwijderen van producten of het veranderen van de aantallen. Je dropshipping korting wordt automatisch toegepast. Als alles klopt, klik je op "Volgende"

4. Je kunt nu je eigen gegevens invullen, zoals je naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken wij voor de factuur van je bestelling (deze kun je achteraf in je accountomgeving downloaden). Als je al eerder een bestelling hebt geplaatst, hebben wij deze gegevens al voor je ingevuld. Let op: vul op deze pagina nog niet het adres van je klant in! Dit kun je doen in de volgende stap. Ben je klaar met invullen, klik dan op "Volgende"

5. Bij deze stap vul je het afleveradres in. Dit is het adres dat jouw klant heeft opgegeven en tevens het adres dat wij als afleveradres voor de bestelling gebruiken. Klik op "Volgende" om verder te gaan. 

6. Je krijgt nu de verschillende betaalmethodes te zien waarmee je jouw dropship bestelling kunt afronden. Je hebt de keuze uit iDEAL, PayPal, MisterCash en DirectEBanking. Nadat je een keuze hebt gemaakt, klik je opnieuw op "Volgende"

7. Nadat je een betaalmethode hebt geselecteerd, krijg je het overzicht van je bestelling te zien. Controleer of alle gegevens juist zijn, zoals de selectie van de producten, het afleveradres van je klant en je eigen gegevens. Mocht je iets verkeerd hebben ingevuld, dan kun je naar "Vorige" gaan om de bestelling te wijzigen. Linksonder op dezelfde pagina vind je een tekstveld voor opmerkingen. Vul hier "DROPSHIPPING" in, zodat wij je bestelling als dropshipping order kunnen herkennen en de product(en) blanco naar je klant verzenden. Als alles akkoord is, vink je "Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden" aan en klik je op "Definitief bevestigen"

8. Afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt, word je doorgestuurd naar de betaalpagina. Zodra je de betaling hebt afgerond, krijgen wij de dropship bestelling binnen en ontvang je per e-mail zowel een order- als een betaalbevestiging. Heb je een bestelling geplaatst en ontvang je niet binnen enkele minuten deze bevestigingsberichten in je mailbox, neem dan contact met ons op. 

Let op: bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden nog dezelfde dag door ons verwerkt en verzonden met PostNL. Bestellingen die ‘s avonds of in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. 
 
Heb je nog vragen naar aanleiding van deze uitleg, dan kun je onze Dropshipping FAQ bekijken of contact  opnemen via het contactformulier