Top

Klantenservice

FAQ FacemasksHieronder behandelen wij de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan, neem dan even contact met ons op via de livechat of het contactformulier.

Hoe kan ik betalen? 

Betalen op Facemasks.nl kan met iDEAL via je eigen vertrouwde bankomgeving. Daarnaast kun je desgewenst met je PayPal-account betalen, via een vooruitbetaling per bank of (voor Belgische klanten) met MisterCash/Bancontact. 

Het voordeel van iDEAL, PayPal en MisterCash is dat je bestelling en betaling direct bevestigd zijn en dat de producten in principe dus dezelfde dag nog verzonden kunnen worden.

Kun je met geen van bovenstaande betaalmethodes betalen? Dan kun je je bestelling ook betalen via een vooruitbetaling per bank. Houd er in dit geval rekening mee dat je bestelling pas in behandeling wordt genomen op het moment dat de betaling bij ons binnen is. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Facemasks.NL rekent géén verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland. Klanten uit het buitenland betalen een vast bedrag van € 3,95 per bestelling. Woon je niet in Nederland? Dan verwijzen wij je graag naar facemasks.shop, waar klanten uit Europa, Amerika en Australië terecht kunnen. 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Op werkdagen wordt je order op de dag van de bestelling verwerkt en kan je bestelling dus binnen 24 uur bij jou geleverd worden (mits je bestelling voor 14.00 uur is geplaatst). Op niet-werkdagen worden bestellingen de eerstvolgende werkdag verwerkt. De snelheid van de levering is afhankelijk van PostNL en geldt alleen voor adressen binnen Nederland. Een levering naar het buitenland neemt meer werkdagen in beslag. 

Ik wil mijn product graag ruilen. Kan dit?

Producten kunnen zonder opgaaf van redenen binnen 14 kalenderdagen geruild worden, mits het artikel in de originele en onbeschadigde verpakking zit en tevens onbeschadigd en ongebruikt is. Breng ons hier wel van tevoren op de hoogte van door een e-mail te sturen via het herroepingsformulier. Stuur na akkoord het artikel op naar Facemasks.NL, Marktmeesterstraat 102, 1315 GH Almere. De verzendkosten van de retournering zijn voor de koper. Zodra het artikel in goede staat is aangekomen - of zodra je een verzendbewijs hebt overhandigd - ontvang je het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen retour. Indien het artikel of de originele verpakking beschadigd is, kunnen wij ofwel geen geld teruggeven of niet het volledige aankoopbedrag. Mocht er schade ontstaan zijn aan het artikel of de verpakking, meld dit dan van tevoren om teleurstellingen te voorkomen. 

Het artikel dat ik wil kopen is uitverkocht. Wat nu?

In principe hebben wij al onze producten direct op voorraad, maar het kan voorkomen dat een product tijdelijk is uitverkocht. Uiteraard doen wij ons best om dit te voorkomen!

Als je een product wilt kopen dat momenteel is uitverkocht, kun je een bericht sturen via het contactformulier. Vermeld hierbij om welk product het gaat en we zullen ons best doen om dit artikel versneld weer op voorraad te krijgen.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar kan ik deze vraag stellen?

Als je vraag hierboven niet behandeld is, kun je je vraag via het contactformulier stellen. We beantwoorden je vraag dan zo snel mogelijk.