Klantenservice en klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen of te bellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contact opnemen kan ook via ons contactformulier.
Vermeld bij je klacht duidelijk je gegevens zoals ordernummer, product in kwestie en de datum van de bestelling.
Wij zullen ons best doen om uw klacht zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Bestellen bij Facemasks.nl is 100% veilig en betrouwbaar.
Bestellen kan eenvoudig in 4 stappen:
- Producten plaatsen in je winkelmand
- Winkelmand
- Bestelgegevens
- Betalen
1. PRODUCTEN PLAATSEN IN JE WINKELMAND
Als je een product naar wens hebt gevonden klik je op de knop “IN WINKELMAND”
2. WINKELMAND
Wanneer je jouw gekozen product aan je winkelmand hebt toegevoegd klik je rechtsboven op de knop “WINKELMAND”.
- Controleer of het juiste artikel in je winkelmand is toegevoegd. Je kunt hier eventueel nog de aantallen veranderen en/of artikelen verwijderen van je winkelmand.
- Wanneer je in bezit bent van een kortingscode kun je deze invullen en klikken op “KORTINGSBON TOEVOEGEN”.
- Indien je klaar bent met winkelen klik je op “”DOORGAAN NAAR AFREKENEN” om door te gaan.
3. BESTELGEGEVENS
Stap 1 – Factuurgegevens
Voer hier je persoonlijke gegevens in zoals adres, email en telefoonnummer
Stap 2 – Verzendadres (optioneel)
Indien het afleveradres afwijkt van het factuuradres kun je deze hier invullen.
Stap 3 – Verzendmethode
Hier selecteer je de verzendmethode, indien je meer dan 2 kettingen besteld binnen Nederland krijg je de mogelijkheid om gebruik te maken van onze Gratis verzending.
Stap 4 – Betaalmethode
Selecteer de gewenste betaalmethode. Het is mogelijkheid om te betalen met iDeal, Paypal, Creditcard of via Directe bankoverschrijving.
Stap 5 – Controleer uw bestelling
Voordat je verdergaat met het betalen van je bestelling controleer je of alle ingevulde gegevens kloppen.
4. BETALEN
Kloppen alle gegevens? Klik dan op de knop “BESTELLING PLAATSEN”
Je wordt nu doorgestuurd naar onze beveiligde betaalomgeving. Onze betalingen worden verzorgd door Mollie en zijn 100% veilig en betrouwbaar. Afhankelijk van je betalingsmethode volg je de stappen op het scherm. Vervolgens keer je automatisch terug naar onze webshop als de betaling is voldaan.
Wij sturen je altijd een Email met de gegevens van je bestelling.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- Internetbankieren via iDEAL
- Overboeking
- Creditcards
- Bancontact / Mister Cash
Facemasks.nl gebruikt als betalingspartner Mollie (www.mollie.nl). Mollie is een 100% veilig en betrouwbaar betalingsplatform. Door het gebruik van Mollie kunnen wij eenvoudig diverse betalingsmethodes aanbieden.
Bestellingen via Overboeking
Bestellingen die via Overboeking worden geplaatst versturen wij zodra de betaling bij onze betalingsprovider (Mollie) geverifieerd is.
Verzendkosten voor zendingen naar Nederland en België: € 1,95.
Gratis verzending vanaf € 25,-
Bestellingen worden via brievenbuspost verzonden. Hierdoor is er geen Track & Trace beschikbaar.
Levertijd
Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden. PostNL bezorgt brievenbuspost binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.
Zendingen naar België duren gemiddeld 2-4 werkdagen.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u dit retourformulier gebruiken. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retourvoorwaarden
Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden:
- De zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen is nog niet verstreken
- Artikel(en) is/zijn onbeschadigd en in originele verpakking
- Artikel(en) is/zijn ongebruikt. Vanwege hygiëne kunnen we facemasks niet terugnemen als deze zijn gebruikt.
Kosteloos retourneren
Indien wij het verkeerde artikel aan je hebben geleverd heb je recht op een kosteloze retourzending, neem hiervoor contact met ons op.
Adres waar je de retourzending naar toe kan sturen.
Facemasks.nl
Roode Wildemanweg 1
1521 PZ Wormerveer
Vergeet niet je ordernummer en je gegevens te vermelden als je een product terug stuurt.
Nadat wij je retourpakket hebben ontvangen
Wanneer je retourzending bij ons is aangekomen en beoordeeld ontvang je direct een bevestiging e-mail.
Afhandeling
Na ontvangst van het product zullen we beoordelen of je in aanmerking komt voor een terugbetaling. Wij proberen een terugbetalingen altijd binnen 7 dagen af te ronden.
Wij wachten met terugbetalen, totdat we het product in goede orde hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je het product hebt teruggestuurd.
De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaalt.
Indien de producten niet in nieuwstaat verkeren zullen wij contact met je opnemen over de afhandeling hiervan.
Wanneer je een defect product ontvangt of wanneer je product binnen 30 dagen defect raakt krijg je van ons kosteloos een nieuw product toegestuurd. Indien je specifiek vragen hebt kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.